08:00AM - 17:00PM

Mon - Fri

+62 21 7279 8620

For Appointment

O U R T E A M

Our Professional Consulting Team

Team Image

DIANA ESTER

SENIOR CONSULTANT

Diana is a Senior Consultant of the firm who joined the company in 1997 (at that time, PT Dayamandiri Dharmakonsilindo).

She has an experience in providing advice in the area of Pension Fund since 1997.

She works closely with her clients in the area of designing retirement program, compliance advice, plan establishment,plan liquidation, and developing actuarial report for funding and accounting purposes.

She holds a Bachelor of Science degree in mathematic from Bogor Institute of Agricultural and has passed a number of exams leading to qualification conducted by the Society of Actuaries of Indonesia.
Diana adalah konsultan senior yang mulai bergabung pada perusahaan kami sejak 1997 (saat itu, PT Dayamandiri Dharmakonsilindo).

Dia telah memiliki pengalaman dalam memberikan konsultasi di bidang Dana Pensiun sejak tahun 1997.

Dia membantu klien dalam hal merancang program pensiun, ketaatan pada peraturan, pembubaran Dana Pensiun dan penyusunan laporan aktuaria untuk keperluan pendanaan dan akuntansi biaya.

Dia adalah adalah sarjana aktuaria dari Institut Pertanian Bogor dan telah lulus beberapa ujian yang diselenggarakan oleh Persatuan Aktuaris Indonesia untuk menjadi seorang aktuaris.

OUR TEAM

CONSULTANT